is it a pink or a blue marshmellow?

Wat kunnen we voor jullie doen?

Zachte lieve kleurtjes. Roze of blauw .. wat zal jouw klein wondertje kiezen?

Is er een kleintje onderweg? Of is de babyshower al voorbij maar volgt er later nog een doopfeest? Wat dacht je van een fancy babyborrel in festival of foodtruck stijl ? Misschien verlang je als kersverse ouders om alle mooie foto’s van jouw baby of de zwangerschapshoot te verwerken op een unieke site als digitaal geboorte-kaartje? Wij zijn er in elk geval voor jullie met raad en daad (of gewoon met een koffie en marshmallows).

Websites

  • Unieke geboortewebsite volledig naar jullie smaak qua design, stijl en inhoud!
  • Een originele manier voor de aankondiging van jullie klein wondertje!
  • Kan gebruikt worden als uitnodiging voor de babyshower/babyborrel/doopfeest met online RSVP’s én geboorte-/cadeaulijst!
  • Opties om de eerste zwangerschaps- of babyshoot of een mooi verhaal hierbij toe te voegen.
  • RSVP’s online: gasten kunnen via de website bevestigen en jullie krijgen alles automatisch in je mailbox!
  • Storytelling: indien gewenst schrijven wij een mooi uniek of creatief verhaal rond jullie zwangerschap/de geboorte voor op jullie website.

Neem gerust een kijkje op https://geboortewebsite.be voor enkele voorbeelden.

Advies & Begeleiding voordien

  • Advies: In een éénmalig adviesgesprek helpen we je op weg voor de planning of styling van je babyborrel/doopfeest. Een uitgebreid adviesgesprek van minstens 2u kan al vanaf 80 euro.
  • Eventplanning: We kunnen een deel van de planning overnemen, helpen zoeken naar de geschikte locatie of leveranciers. Indien gewenst plannen wij uw event van a tot z. Samen creëren we een fantastisch moment rond de geboorte én op maat van jullie wensen en budget.

Coördinatie tijdens

Eventcoördinatie/ ceremoniemeester: via een warme en persoonlijke ondersteuning op het feest, zorgen we ervoor dat jullie enkel nog hoeven te genieten!

  • Uitgebreid draaiboek, eventueel ook voor leveranciers
  • Coördinatie van de opbouw zaal (deco, stoelen…)
  • Aanspreekpunt voor alle leveranciers en gasten
  • Opvolgen van afspraken met leveranciers
  • Ontvangst gasten/cadeaus
  • Wij zorgen ervoor dat alle gasten hun doopsuikers/bedankjes krijgen
  • We zorgen dat de doopsuikers mooi uitgestald blijven en bijgevuld worden
  • Last-minute problem solver & anti-stress manager !

Prijs-indicatie: vanaf 400 euro* voor 6u aanwezigheid; voorbereidende gesprekken en draaiboek

*Bijzondere vrijstelling van de BTW is van toepassing, excl. verplaatsingskosten

Styling

Geven jullie een babyborrel en wens je graag tips of advies omtrent jouw concept, de inrichting van je zaal of de gehele styling? Wil je het anders aanpakken met een hippe outdoor picknick of brunch maar weet je niet waar te beginnen? Hebben jullie alles al voorbereid maar heb je het gevoel dat er iets ontbreekt of wens je iemand die alles komt klaarzetten? Vraag ons gerust om raad!

Indien jullie het wensen, helpen we ook bij het stylen, ontwerpen en bestellen van de doopsuikers zodat alles mooi oogt en jullie hierover geen stress hoeven te ervaren. Wij kunnen ook enkel instaan voor het ontwerp van de geboortekaartjes en doopsuikerlabels of stickers.

Hieronder enkele voorbeelden waarbij we kunnen helpen:

  • Opstellen van een moodboard en styling plan of jouw moodboard optimaliseren
  • Zoeken van de geschikte leveranciers voor decoratie en meubilair
  • Instaan voor de coördinatie van de opbouw en afbraak
  • Ontwerp van een uitnodiging
  • Helpen zoeken naar de geschikte leverancier voor het drukwerk
8020 Oostkamp